Helpdesk en systeembeheerder ICT (m/v)

Bedrijf

Zorg met een hart

vzw AZ Alma, is een fusieziekenhuis gelokaliseerd in de regio Meetjesland. Dagelijks staan meer dan 1290 medewerkers en meer dan 120 artsen in voor het verlenen van deskundige en gastvrije ‘zorg met een hart’, waarbij respect, vertrouwen en toegankelijkheid zeer hoog in het vaandel staan.

Patiëntencomfort

AZ Alma staat bekend om haar warme, vriendelijke en huiselijke sfeer. Dit familiale karakter wil AZ Alma niet alleen behouden, maar ook nog verder uitbreiden. Ons nieuwe ziekenhuis aan de Ringlaan in Eeklo staat dan ook volldig in het teken van maximaal patiëntencomfort. Maar patiëntencomfort is méér dan enkel een warme en gezellige kamer. Het betekent ook kwaliteitsvolle dienstverlening en de geruststelling dat het ziekenhuis voortdurend investeert in de aller-modernste technologieën, waarbij het welzijn van de patiënt steeds voorop staat.

Maximaal zorgaanbod

AZ Alma heeft 513 erkende bedden, verspreid over 18 diensten. De voornaamste hospitalisatiediensten zijn beweging, heelkunde, oncologie, zenuwstelstel, geriatrie, pediatrie, materniteit, sp neurologie, sp locomotoriek en intensieve zorgen. Daarnaast beschikt het ziekenhuis ook over meer dan 50 bedden in daghospitalisatie. Vanzelfsprekend zijn alle courante medische en paramedische specialismen aanwezig in het ziekenhuis.

Wil ook jij deel uitmaken van ons team?

Als nieuw modern ziekenhuis is AZ Alma steeds op zoek naar gedreven en enthousiaste medewerkers, die zich dagelijks willen inzetten voor onze patiënten. In ons ziekenhuis kan je onder andere genieten van:
  • een salaris volgens de ziekenhuisbarema’s, extralegale voordelen
  • een bespreekbare jobtime
  • overname van relevante anciënniteit
  • een door de werkgever betaalde hospitalisatieverzekering (onmiddellijke aansluiting bij contract van onbepaalde duur, aansluiting vanaf 6 maanden anciënniteit bij contracten van bepaalde duur of vervangingscontracten)
  • een inspirerende werkomgeving
  • ruime leer- en opleidingsmogelijkheden
  • aangepaste begeleiding voor startende werknemers

Functiebeschrijving

Momenteel zijn wij op zoek naar een 'Helpdesk en systeembeheerder ICT'. Je takenpakket ziet er als volgt uit : 

  • Als ‘Helpdesk en systeembeheerder ICT’ ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor een snelle en correcte afhandeling van gebruikersvragen
  • Je staat in voor de first-line en/of second-line helpdesk, waar je hulp biedt per telefoon, per e-mail of ‘van op afstand’
  • Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van de diverse computersystemen, de updates en upgrades van systemen & toepassingen en voor archivering en back-ups
  • Dit alles met als doel een maximale beschikbaarheid van de computersystemen voor de gebruikers te garanderen
  • Je neemt eveneens deel aan de wachtdienst ICT om dringende en blokkerende gebruikersproblemen op te lossen
  • Daarnaast voer je interventies uit die buiten de normale kantooruren moeten worden gepland
Meer details vind je in de functiekaart in bijlage.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma bachelor (A1 - gegradueerde), bij voorkeur in de informatica, waarbij relevante werkervaring (zeker binnen de ziekenhuissector) een pluspunt is. Het diploma is een absolute vereiste! Ook schoolverlaters kunnen in aanmerking komen !
  • Op technisch vlak ben je vertrouwd met de Windows besturingssystemen, netwerk -en communicatietechnologieën, Exchange mail server, Active Directory, Microsoft Office producten, relationele databases, VMWare, back-up-oplossingen (CommVault)
  • De klassieke office-tools (Word, Excel, Powerpoint,....) hebben nog weinig geheimen
  • Je werkt nauwkeurig en je bent pas tevreden als je een probleem op de beste manier hebt opgelost.
  • Je werkt op een geordende wijze en je werkt methodisch
  • Je bent vlot in de omgang en je kan je empathisch opstellen
  • Je bent flexibel, stressbestendig en bereid om wachtdiensten te doen

Wij bieden

  • Contract onbepaalde duur
  • Jobtime: voltijds ( je werkt dagelijks van 8u tot 17u of van 9u tot 18u, afhankelijk van de taken die je moet afwerken)
  • Uurrooster : je werkt dagelijks van 8u tot 17u of van 9u tot 18u, afhankelijk van de taken die je moet afwerken (+ wachtdienst)
  • Tewerkstelling in het nieuwbouwziekenhuis in Eeklo
  • Een dynamische en open werksfeer waarbij u deel uitmaakt van een professionele organisatie die openstaat voor vernieuwing

Contact

Gelieve je sollicitatie online in te vullen via onze jobsite www.werkeninazalma.be

Je gegevens worden dan rechtstreeks geregistreerd in onze databank zodat we jouw kandidatuur verder kunnen opvolgen.

Je kan solliciteren tot uiterlijk 10/8/2017. Na het verstrijken van deze datum worden de sollicitaties bekeken en verwerkt. De selectiegesprekken voor deze vacature vinden plaats op dinsdag 22/8/2017. Indien je in aanmerking komt, ontvang je later een concrete uitnodiging voor dit gesprek via mail. Opgelet! Check ook jouw SPAM-mail (ongewenste mail)!

Voor jobinhoudelijke vragen i.v.m. deze functie, contacteer dhr. Tom Decavele, diensthoofd ICT, tel 09 310 14 11 - intern 101411.

Voor vragen i.v.m. de selectieprocedure, contacteer de personeelsdienst, tel. nr. 09 310 11 24 of mail naar sollicitatie@azalma.be

Bijlage
Klik hier om te solliciteren! Verstuur de vacature naar een kennis!