Medewerkers centrale afdelingslogistiek (m/v)

Bedrijf

Zorg met een hart

vzw AZ Alma, is een fusieziekenhuis gelokaliseerd in de regio Meetjesland. Dagelijks staan meer dan 1290 medewerkers en meer dan 120 artsen in voor het verlenen van deskundige en gastvrije ‘zorg met een hart’, waarbij respect, vertrouwen en toegankelijkheid zeer hoog in het vaandel staan.

Patiëntencomfort

AZ Alma staat bekend om haar warme, vriendelijke en huiselijke sfeer. Dit familiale karakter wil AZ Alma niet alleen behouden, maar ook nog verder uitbreiden. Ons nieuwe ziekenhuis aan de Ringlaan in Eeklo staat dan ook volledig in het teken van maximaal patiëntencomfort. Maar patiëntencomfort is méér dan enkel een warme en gezellige kamer. Het betekent ook kwaliteitsvolle dienstverlening en de geruststelling dat het ziekenhuis voortdurend investeert in de aller-modernste technologieën, waarbij het welzijn van de patiënt steeds voorop staat.

Maximaal zorgaanbod

AZ Alma heeft 513 erkende bedden, verspreid over 18 diensten. De voornaamste hospitalisatiediensten zijn beweging, heelkunde, oncologie, zenuwstelstel, geriatrie, pediatrie, materniteit, sp neurologie, sp locomotoriek en intensieve zorgen. Daarnaast beschikt het ziekenhuis ook over meer dan 50 bedden in daghospitalisatie. Vanzelfsprekend zijn alle courante medische en paramedische specialismen aanwezig in het ziekenhuis.

Wil ook jij deel uitmaken van ons team?

Als nieuw modern ziekenhuis is AZ Alma steeds op zoek naar gedreven en enthousiaste medewerkers, die zich dagelijks willen inzetten voor onze patiënten. In ons ziekenhuis kan je onder andere genieten van:

  • een salaris volgens de ziekenhuisbarema’s, extralegale voordelen
  • een bespreekbare jobtime
  • overname van relevante anciënniteit
  • een door de werkgever betaalde hospitalisatieverzekering (onmiddellijke aansluiting bij contract van onbepaalde duur, aansluiting vanaf 6 maanden anciënniteit bij contracten van bepaalde duur of vervangingscontracten)
  • een inspirerende werkomgeving
  • ruime leer- en opleidingsmogelijkheden
  • aangepaste begeleiding voor startende werknemers

Functiebeschrijving

Momenteel kijken wij uit naar medewerkers voor de centrale afdelingslogistiek.

Informatie omtrent de jobinhoud van logistiek assistent kan je vinden in de toegevoegde functiekaart.

Profiel

  • Je wenst te werken als logistiek assistent(e) en bent in het bezit van het attest van logistiek assistent(e).
  • Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar
  • Je kan zelfstandig werken
  • Je kan vlot samenwerken met collega’s en artsen
  • Je streeft ernaar om je eigen functioneren en de werking van de dienst voortdurend te verbeteren, door de bereidheid om te leren en mee te groeien met veranderingen
  • Je bent klantgericht en kijkt systematisch hoe we onze zorgactiviteit kunnen optimaliseren voor zowel de interne als de externe klanten
  • Je hebt respect voor mensen en middelen
  • Je bent flexibel en kan je gedrag aanpassen om een gesteld doel te bereiken

 

Wij bieden

  • Een contract van bepaalde duur van 6 maanden verlengbaar naar een contract van onbepaalde duur, mits positieve evaluatie en na een 2e of 3e contract van bepaalde duur
  • Jobtime: deeltijds
  • Uurrooster: shift van 4u, 6u of 8u, de uren liggen tussen 7u30 (ten vroegste) en einduur 19u00 (ten laatste), met max. een half uur pauze, weekendwerk. Dit zijn nieuwe uurroosters, de lunchpauzes van 2 uren zijn afgeschaft bij het inhuizen in het nieuwe ziekenhuis
  • Startdatum: zo snel mogelijk (ten laatste september)
  • Verloning volgens de ziekenhuisbarema's, waarbij rekening gehouden wordt met relevante werkervaring
  • Tewerkstelling in het nieuwbouwziekenhuis in Eeklo (Ringlaan 15)
  • Vlot bereikbare locatie 
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een ziekenhuis waar ‘Zorg met een hart’ centraal staat
  • Een ruim aanbod van opleiding en vorming

Contact

Geïnteresseerd?

Gelieve uw sollicitatie online via www.werkeninazalma.be in te vullen. Je gegevens worden dan rechtstreeks geregistreerd in onze database zodat we je kandidatuur verder kunnen opvolgen.

Je kan solliciteren tot uiterlijk 19/8/2017. Na het verstrijken van deze datum worden de sollicitaties bekeken en verwerkt. De selectiegesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 2/8 en dinsdag 29/8/2017. Indien je - op basis van je CV en attest - in aanmerking komt, ontvang je later een concrete uitnodiging voor dit gesprek via mail.

Voor jobinhoudelijke vragen i.v.m. deze functie kan u contact opnemen met Greet Caboor, diensthoofd centrale afdelingslogistiek, tel. 09 310 07 76   (intern nr. 100776).

Voor vragen ivm de selectieprocedure kan u steeds terecht bij de personeelsdienst op het nummer 09 310 11 24 of via sollicitatie@azalma.be

Bijlage
Klik hier om te solliciteren! Verstuur de vacature naar een kennis!