Apotheekassistenten (m/v)

Bedrijf

Zorg met een hart

vzw AZ Alma, is een fusieziekenhuis gelokaliseerd in de regio Meetjesland. Dagelijks staan meer dan 1290 medewerkers en meer dan 120 artsen in voor het verlenen van deskundige en gastvrije ‘zorg met een hart’, waarbij respect, vertrouwen en toegankelijkheid zeer hoog in het vaandel staan.

Patiëntencomfort

AZ Alma staat bekend om haar warme, vriendelijke en huiselijke sfeer. Dit familiale karakter wil AZ Alma niet alleen behouden, maar ook nog verder uitbreiden. Ons nieuwe ziekenhuis aan de Ringlaan in Eeklo staat dan ook volledig in het teken van maximaal patiëntencomfort. Maar patiëntencomfort is méér dan enkel een warme en gezellige kamer. Het betekent ook kwaliteitsvolle dienstverlening en de geruststelling dat het ziekenhuis voortdurend investeert in de aller-modernste technologieën, waarbij het welzijn van de patiënt steeds voorop staat.

Maximaal zorgaanbod

AZ Alma heeft 513 erkende bedden, verspreid over 18 diensten. De voornaamste hospitalisatiediensten zijn beweging, heelkunde, oncologie, zenuwstelstel, geriatrie, pediatrie, materniteit, sp neurologie, sp locomotoriek en intensieve zorgen. Daarnaast beschikt het ziekenhuis ook over meer dan 50 bedden in daghospitalisatie. Vanzelfsprekend zijn alle courante medische en paramedische specialismen aanwezig in het ziekenhuis.

Wil ook jij deel uitmaken van ons team?

Als nieuw modern ziekenhuis is AZ Alma steeds op zoek naar gedreven en enthousiaste medewerkers, die zich dagelijks willen inzetten voor onze patiënten. In ons ziekenhuis kan je onder andere genieten van:

  • een salaris volgens de ziekenhuisbarema’s, extralegale voordelen
  • een bespreekbare jobtime
  • overname van relevante anciënniteit
  • een door de werkgever betaalde hospitalisatieverzekering (onmiddellijke aansluiting bij contract van onbepaalde duur, aansluiting vanaf 6 maanden anciënniteit bij contracten van bepaalde duur of vervangingscontracten)
  • een inspirerende werkomgeving
  • ruime leer- en opleidingsmogelijkheden
  • aangepaste begeleiding voor startende werknemers

Functiebeschrijving

We zijn dringend op zoek naar enkele apotheekassistenten om ons team tijdelijk te versterken.

Je functie bestaat o.a. uit volgende taken : 

  • Je helpt mee in de distributie van de geneesmiddelen en maakt magistrale bereidingen
  • Je bent verantwoordelijk voor een correct stockbeheer
  • Je vervult administratieve taken
  • Je wordt ingeschakeld in de interne logistiek van de apotheek

Profiel

  • Je beschikt over het diploma van farmaceutisch-technisch assistent(e) (of bent eerder erkend als apotheekassistent op basis van aangetoonde ervaring). Je bent in het bezit van een erkenning als farmaceutisch-technisch assistent, afgeleverd door de FOD Volksgezondheid
  • Je hebt zin voor organisatie, werkt nauwkeurig en punctueel
  • Werken onder tijdsdruk brengt je niet uit evenwicht
  • Je kan vlot werken met verschillende informaticatoepassingen (Word, Excel,...). Kennis van Infohos (o.a. facturatie/attestverwerking/...) vormt een pluspunt
  • Je bent bereid om regelmatig (1 op 3) de zaterdagvoormiddag te werken
  • Je kan zowel zelfstandig als in team functioneren

Wij bieden

 

  • contracten :
- contract van bepaalde duur van 1 jaar (2018) - jobtime 100% (bespreekbaar)
- vervangingscontract van 1 maand (januari 2018) - jobtime 50%
- vervangingscontract maand december 2017 - jobtime overeen te komen
  • een salaris volgens de ziekenhuisbarema’s
  • een dynamische werkomgeving
  • tewerkstelling in een volledig nieuwe werkomgeving (vlot bereikbare locatie!)

Contact

Geïnteresseerd?

Gelieve je sollicitatie online in te vullen via onze jobsite www.werkeninazalma.be.  Je gegevens worden dan rechtstreeks geregistreerd in onze database zodat we je kandidatuur verder kunnen opvolgen.

Je kan solliciteren tot uiterlijk 5/12/2017. Na het verstrijken van deze datum worden de sollicitaties bekeken en verwerkt. De gesprekken voor deze vacature zullen plaatsvinden op woensdag 13/12/2017 in de voormiddag. Indien je in aanmerking komt, ontvang je later een concrete uitnodiging voor dit gesprek via mail.

Voor jobinhoudelijke vragen i.v.m. deze functie kan je contact opnemen met mevr. Carla Persoons, Adjunct-hoofdapotheker, tel. 09 310 13 65 - intern : 101365.

Voor vragen i.v.m. de selectieprocedure kan je steeds terecht bij de dienst HR op het tel. nr. 09 310 01 27 - intern : 100127 - of via sollicitatie@azalma.be.

Klik hier om te solliciteren! Verstuur de vacature naar een kennis!