Manager preventie, bewaking en milieu - aangepaste voorwaarden! (m/v)

Bedrijf

Zorg met een hart

vzw AZ Alma, is een fusieziekenhuis gelokaliseerd in de regio Meetjesland. Dagelijks staan meer dan 1290 medewerkers en meer dan 120 artsen in voor het verlenen van deskundige en gastvrije ‘zorg met een hart’, waarbij respect, vertrouwen en toegankelijkheid zeer hoog in het vaandel staan.

Patiëntencomfort

AZ Alma staat bekend om haar warme, vriendelijke en huiselijke sfeer. Dit familiale karakter wil AZ Alma niet alleen behouden, maar ook nog verder uitbreiden. Ons nieuwe ziekenhuis aan de Ringlaan in Eeklo staat dan ook volledig in het teken van maximaal patiëntencomfort. Maar patiëntencomfort is méér dan enkel een warme en gezellige kamer. Het betekent ook kwaliteitsvolle dienstverlening en de geruststelling dat het ziekenhuis voortdurend investeert in de aller-modernste technologieën, waarbij het welzijn van de patiënt steeds voorop staat.


Maximaal zorgaanbod

AZ Alma heeft 513 erkende bedden, verspreid over 18 diensten. De voornaamste hospitalisatiediensten zijn beweging, heelkunde, oncologie, zenuwstelstel, geriatrie, pediatrie, materniteit, sp neurologie, sp locomotoriek en intensieve zorgen. Daarnaast beschikt het ziekenhuis ook over meer dan 50 bedden in daghospitalisatie. Vanzelfsprekend zijn alle courante medische en paramedische specialismen aanwezig in het ziekenhuis


Wil ook jij deel uitmaken van ons team?

Als nieuw modern ziekenhuis is AZ Alma steeds op zoek naar gedreven en enthousiaste medewerkers, die zich dagelijks willen inzetten voor onze patiënten. In ons ziekenhuis kan je onder andere genieten van:
  • een salaris volgens de ziekenhuisbarema’s, extralegale voordelen
  • een bespreekbare jobtime
  • overname van uw relevante anciënniteit
  • een door de werkgever betaalde hospitalisatieverzekering en de mogelijkheid om gezinsleden tegen een voordelig groepstarief te laten aansluiten
  • voor voltijds werkenden: 25 dagen verlof + 13 recuperatiedagen per jaar
  • een inspirerende werkomgeving
  • ruime leer- en opleidingsmogelijkheden
  • een vlot bereikbare werkplek

Functiebeschrijving

Momenteel kijken wij uit naar een Manager preventie, bewaking en milieu 

In bijlage, vindt u een functiebeschrijving, de resultaatgebieden en de verwachte competenties voor deze functie.

Opmerking: deze vacature werd aangepast op vlak van het gezochte profiel - voorwaarden !

 

Profiel

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma en je beschikt over een opleiding van preventieadviseur niveau 1 of bent bereid deze bijkomende studies meteen aan te vatten
  • Of je beschikt over een bachelordiploma met aanvullend een opleiding van preventieadviseur niveau 1
  • Indien je beschikt over een certificaat van milieucoördinator niveau A en/of ook het certificaat van leidinggevende bewaking A is dit een pluspunt - dit is echter geen noodzakelijke voorwaarde 
  • Je hebt bij voorkeur ervaring als preventieadviseur in een grotere organisatie en/of je hebt ervaring in een ziekenhuis
  • Leidinggevende ervaring is een pluspunt maar geen vereiste
  • Je kan vlot overweg met MS Office (o.a. Outlook, Excel, Word, PowerPoint)
  • Je helpt mee aan de verdere uitbouw van het proces en kwaliteitsgericht werken met aandacht voor het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers
  • Je bent communicatief sterk en hebt een affiniteit met de ziekenhuis of gezondheidssector
  • Je hebt verantwoordelijkheidszin en stelt je flexibel op
  • Je werkt op een vlotte manier samen met collega's op alle niveaus en met de betrokken interne en externe stakeholders
  • Je bent sterk in plannen, organiseren en opvolgen

Wij bieden

  • contract van onbepaalde duur als hoger kaderlid
  • een voltijdse job (als kaderlid kan men na enkele jaren inwerkperiode ook 80% werken indien gewenst)
  • verloning volgens de ziekenhuisbarema's met overname van relevante anciënniteit
  • extra-legale voordelen zoals een aantrekkelijke groepsverzekering voor kaderleden, gratis hospitalisatieverzekering, pakket aan werkingsmiddelen etc
  • u kan telefonisch of via mail verdere info krijgen mbt de verloning (deze is afhankelijk van uw huidige diploma's)
  • startdatum: rekening houdende met de normale wettelijke opzegtermijn van onze eindkandidaat, bij voorkeur zo snel mogelijk !

Contact

Geïnteresseerd ? Gelieve online te solliciteren via onze jobsite www.werkeninazalma.be.

Je kan solliciteren tot uiterlijk 27/12/2017. Na het verstrijken van deze datum worden de sollicitaties bekeken en verwerkt.

Deze selectieprocedure omvat volgende stappen :

1) een eerste kennismakend gesprek 
2) een tweede gesprek met dhr. Maertens, algemeen directeur
3) een extern assessment - dit is een volledige dag (standaardprocedure voor onze kaderleden)

De data van deze gesprekken worden zo snel mogelijk via deze jobsite nog bekendgemaakt. Deze zullen normaliter plaatsvinden in de loop van januari 2018.

Indien je geselecteerd wordt op basis van je online sollicitatie, ontvang je later een concrete uitnodiging voor het eerste gesprek via mail.

Voor jobinhoudelijke vragen of vragen mbt de selectieprocedure of tewerkstellingsvoorwaraden kan u contact op nemen met Sofie Stevens, stafmedewerker HR en Organisatie via het nummer 09 310 15 05 of via sofie.stevens@azalma.be

Bijlage
Klik hier om te solliciteren! Verstuur de vacature naar een kennis!